Årsmøte i Erfaringssentrum 2022

årsmøte i Erfaringssentrum 2022

Årsmøte i Erfaringssentrum 2022

Årsmøte i Erfaringssentrum 2022 arrangeres 28 April kl 19:00-21:00. Det vil som tidligere år avholdes digitalt. Alle våre betalende medlemmer vil få sakspapirer og påmeldingslink på Mail, og det er kun betalende medlemmer som har stemmerett! Påmelding til årsmøtet finner du ved å klikke her.

Hvis du ikke er medlem enda, kan du bli det her.

Har du saker til årsmøtet?

Har du saker du ønsker å fremme på årsmøtet, må disse meldes inn til info@erfaringssentrum.no innen senest 28.mars. Er du usikker på hvordan du sender inn saker? Da kan du ta kontakt med oss på mail eller telefon så hjelper vi deg. Vi ønsker alltid å drøfte det som opptar og er viktig for medlemmene, og derfor ønsker vi oss flere saker som kommer direkte fra medlemmene.

Det er viktig for oss at du som er medlem, melder inn saker for å sikre at fokuset til Erfaringssentrum alltid er i tråd med det medlemmene ønsker. Årsmøtet er et viktig fora for å stake ut kursen til organisasjonen i det kommende året.   Hvis du er usikker på om saken passer for årsmøtet er det bare å ta kontakt med oss, så hjelper vi deg i gang! Om saken viser seg å ikke være egnet for et årsmøte, vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe deg å finne et egnet fora.

Digitalt årsmøte

Vi gleder oss til digitalt årsmøte og ser fram til å se medlemmene våre på skjermen. Nye kandidater til styret skal stemmes fram og vi håper på mange inkomne saker om tematikk som opptar medlemmene våre. Hvis du kunne tenke deg å stille til styret, så kan du lese mer om det her.

Vi ønsker alle medlemmer velkommen til å delta i møtet!

Husk at vi alltid er tilgjengelige for en prat om det er noe du lurer på.